behandeling

 
Hoe ziet een behandeling er uit als je bij mij komt?
De sessie duurt 75 minuten inclusief bijkomen met een kopje thee en een zelfgemaakt rauw cacao chocolaatje. De behandeling bestaat uit 8 handopleggingen, hieronder vallen 6 basisposities. Hierbij voel ik nog intuïtief aan waar mijn handen nog meer naartoe mogen gaan.
 
De sessie wordt bij mij thuis gegeven in de ambiance van mijn huiskamer met een prachtig uitzicht. Je wordt ontvangen door eerst energetisch schoongemaakt te worden met Paolo Santo.
Voor de sessie begint nemen we eerst nog even plaats op de bank om te bespreken waarvoor je komt, wat je verwacht en je intentie voor de sessie. Als het jouw eerste keer is bij mij zal ik eerst wat uitleggen over de Reiki zelf als dat nodig is. Je mag daarna heerlijk gaan liggen op de massagetafel met een warme deken over je heen met zachtjes op de achtergrond heerlijke rustgevende muziek.
 
Voor ik de behandeling begin stem ik mij eerst af op de Universele Energie en jouw intentie. Hierna begint de sessie. Je kan hierbij van alles gaan ervaren zoals hittegolven, tintelingen, emoties, energie stromingen, kleuren zien of gewoon even helemaal weg zijn. Mijn handen kunnen heel heet aan voelen of juist heel koud. Alles is dan ook goed met hoe jij het ervaart. Reiki geeft jou altijd precies wat jij nodig hebt.
Aan het einde van de sessie haal ik jou weer rustig terug naar het hier en nu met een kleine soundhealing, waarna je rustig op jouw eigen tempo weer in jouw lichaam kan landen en je ogen mag openen. Onder het genot van een kopje thee mag je daarna, als je wil, vertellen wat je hebt ervaren. Je bent hierin helemaal vrij.
 
Als je de behandeling met Kunstzinnig Dynamisch Coaching erbij hebt geboekt staat er na de sessie allerlei materialen voor jou klaar. Jij mag dan op jouw manier met verf, potlood, of krijt gaan uiten wat jij hebt beleefd. Het kan ook zijn dat je dit in woorden wilt beschrijven of een collage wil maken. Jij bepaalt hoe je het vorm wilt geven, het is jouw beleving.
Hiervoor heb je een half uur, met uitloop als nodig is. We bespreken daarna samen de sessie, wat je voor jezelf vorm hebt gegeven op papier en wat het voor jou betekent.
 
Ik hoop jou na de sessie met een ontspannen gevoel weer naar huis te laten gaan. Maar ook met het gevoel dat er naar je geluisterd was en gezien voelde in al jouw zijn.