REVIEWS
Zo Fijn!
Ik heb een heerlijke rustige Reiki behandeling ontvangen van Nicolette. Ook fijn is dat ze ook echt de tijd voor je neemt, waardoor het nog ontspannender voelt. Wat ook heel leuk was om te ervaren was om te voelen hoe de energie werd gestuurd in m’n lichaam. En daardoor te voelen waar dit anders is dan waar m’n energie van nature heen wil. Hierdoor kan het ook inzichten geven over hoe de energie stroomt in je lichaam en hoe je dat kan gebruiken om je energie te verbeteren.
Prachtige Ervaring
Wat een prachtige ervaring! Ik heb onlangs een Reiki behandeling gehad bij iemand die net haar eigen praktijk begint, en ik ben diep onder de indruk. Vanaf het moment dat ik binnenkwam, voelde ik me welkom door haar lieve ontvangst en de heldere uitleg over wat ik kon verwachten. Ze nam echt de tijd voor me, luisterde aandachtig naar mijn verhaal en stelde me meteen op mijn gemak.
De energie tijdens de behandeling was zeer krachtig. Ik voelde duidelijk dat er veel in mijn lichaam gebeurde; de levensenergie stroomde merkbaar. Het was een bijzondere ervaring die me mooie inzichten heeft gebracht.
Na de sessie was er alle ruimte om na te praten over wat ik had ervaren. Haar oprechte aandacht en de fijne gesprekken waren heel waardevol. Ik heb haar ervaren als een bijzonder lieve en krachtige vrouw.
Wat misschien wel het meest opmerkelijke is, is wat er na de behandeling gebeurde. Ik voelde een sterke behoefte om naar het graf van mijn ouders te gaan, iets wat ik in de afgelopen 20 jaar niet had gedaan. Deze innerlijke drang, die voortkwam uit de behandeling, was heel bijzonder en betekenisvol voor me.
Ik kan deze Reiki behandeling van harte aanbevelen. Het is duidelijk dat ze een talent heeft voor wat ze doet en met veel liefde en toewijding werkt. Ik wens haar alle succes met haar nieuwe praktijk en ben ervan overtuigd dat ze veel mensen zal helpen. Lieve groet, Dion
Zeker een aanrader
De reiki behandeling bij Nicolette was echt super ontspannend! Zodra je binnenkomt is er direct al een hele rustige, fijne sfeer. Ze legde alles van tevoren duidelijk uit, wat je mogelijk zou kunnen ervaren en dat het niet uit maakte hoe of wat, alles mocht er gewoon zijn. Ik zag eigenlijk zodra ze begon al allemaal kleuren aan de binnenkant van m’n oogleden. Terwijl ik m’n ogen dicht op de massage tafel lag voelde ik dat er van alles gebeurde en na een tijdje raakte ik in een meditative staat. Vlak voor het einde zag ik weer dezelfde kleuren als aan het begin, een soort ‘full circle’ moment. Na de reiki voelde ik me helemaal rozig. Niet moe maar heel erg mellow. Na de behandeling hebben we nog even nagesproken over de hele ervaring. Dat is ook fijn zodat je rustig bij kunt komen en een beetje kunt landen. Al met al een hele fijne en vooral ontspannende ervaring. Zeker een aanrader
Zoveel aandacht!
Ik heb onlangs een Reiki-behandeling bij Nicolette mogen ervaren en het was echt een moment van rust en aandacht. Vanaf het eerste moment voelde ik me welkom. Ze ontvangt je met zachtheid en neemt alle tijd om even te landen. Ze luistert oprecht, stelt fijne vragen en neemt de tijd om echt te voelen wat je nodig hebt. Tijdens de behandeling straalt ze kalmte uit, en die rust voel je in alles wat ze doet. Ze werkt heel nauwkeurig en met zoveel aandacht dat je helemaal kunt ontspannen.
Een heerlijke, verzorgde ervaring die ik iedereen kan aanraden.
Diepe ontspanning
Gister heb ik een Reiki behandeling i.c.m. een kunstzinnig dynamisch coach sessie mogen ontvangen van Nicolette.
De Reiki sessie bracht me in een diepe ontspanning en ik merkte dat ik me mocht overgeven aan de aanraking en energie die ging stromen. Oude pijn in mijn buik kwam op en leek ruimte te zoeken. Na afloop van de behandeling werd ik uitgenodigd mijn ervaringen op papier te zetten. Het was fijn om creatief bezig te zijn onder het genot van thee en chocolade. Dit gaf ruimte voor integratie i.p.v. direct weer buiten te staan. Nicolette heeft me geholpen de tekening te duiden. Het gaf me een bevestiging en herinnering van wat er nu speelt in mijn leven en waar aandacht naar toe mag gaan.
Ik heb de sessie als ontspannen, verdiepend en verhelderend ervaren. Dankjewel Nicolette!
Heerlijk Zen
Wat een mooie ervaring was dit…
Gisteren ben ik bij Nicolette Knape geweest voor een Reiki behandeling.
Spannend, want een Reiki behandeling heb ik nooit eerder gehad. Maar wat heerlijk was dit!
De rust die Nicolette uitstraalt is enorm fijn. Ze weet me veel te vertellen en weet waar ze het over heeft.
De behandeling heb ik als enorm fijn en ontspannend ervaren.
Na afloop was ik heerlijk zen. Dit was echt even een momentje voor mezelf.
Ik kom zeker bij haar terug! En raadt mensen zeker aan om eens naar haar toe te gaan.
Heel waardevol!
Nicolette haar behandeling gaf mij hetzelfde gevoel als na een fysieke massage: helemaal in mijn lijf gezakt en totaal ontspannen. Nicolette handelt met rust en aandacht. Intuïtief pakte ze een klankschaal erbij, wat een fijne toevoeging. Na afloop kreeg ik genoeg ruimte om bij te komen en om wel of niet te delen. Het stukje rauwe cacao was een heerlijke, aardende traktatie. In korte tijd een totale reset. Heel waardevol.
Laat je review achter